Connecte-toi

Se connecter

Garder en mémoire la connexion

Forums

Jours actifs 0

Pièces en banque 0

Ma bouille

Stats du forum

Aujourd'hui Total
Topics
Posts 17 messages
Membres

Correction de Yasha

Faites corriger vos dessins par les membres de la communauté.

Re: Correction de Yasha

Messagede yasha » 12 Avr 2012, 21:23

ginL >> Merci de t'occuper de ça :3

Crystalina >> merci beaucoup ^^
Image
ImageImage
tant d'affections pour moi... La preuve:

Contenu caché
yasha
Alchimiste D’Etat

Messagede ginL » 13 Avr 2012, 11:00

Alors... Le petit soucis que j'ai remarqué sur ta créat c'est que le buste et les jambes n'ont pas le même point de vue.
Le buste est clairement vu par le dessous tandis que les jambes, sous le bassin, sont d'une vue de face. Tu les as juste allongées pour donner une impression de déformation de la perspective. (ce qu'il faut faire lorsque la perspective déforme les objets)

Avec l'angle de vu du buste nous sommes en tant que spectateur au ras du sol, voir en dessous (sous une dalle de verre?) donc on devrait voir ses semelles ^^ (là elles sont juste de profil)
Sur la correction j'ai fait un juste milieu entre l'angle du buste et l'angle des jambes, pour qu'elle ne soit pas complétement au-dessus de nous et pas au même niveau qu'un humain debout.)
En dehors de ça, il faut que tu penses à marquer les articulations, même dépliées -sinon ça donner un effet mollusque :)-

J'espère que ça t'aidera ^^'

Voici quelques liens de tuto externes que j'ai trouvé intéressants ^^
- perspective de visage => http://th09.deviantart.net/fs40/PRE/i/2 ... yuumei.jpg
- perspective sur le corps => http://th03.deviantart.net/fs71/PRE/i/2 ... 3fbqo5.png
- perspective corps avec photo référence => http://fc06.deviantart.net/fs71/f/2011/ ... 470isc.jpg
- croquis divers intéressants => http://fc05.deviantart.net/fs70/f/2010/ ... nSPAiN.jpg
- des photos d'aide de perspective (essaies de te baser dessus :) )=> http://fc05.deviantart.net/fs71/i/2012/ ... 4w4r9u.jpg

Entraine toi bien! :)

Image
Mon site : *clique clique*
Ma page FB : like it! Tweeter : Abonne-toi?
Tumblr : GinL-Illustration Pinterest : dGinL Youtube : Chaine dessin Behance : Gallery
Flickr : suis-moi @.@
Image
ginL
Contractant illégal

Messagede yasha » 14 Avr 2012, 22:40

whoah merci pour tous ces tuto et pour la correction. J'vais commencé à m'entrainer ^^
Image
ImageImage
tant d'affections pour moi... La preuve:

Contenu caché
yasha
Alchimiste D’Etat

Messagede weeple » 03 Jan 2022, 19:30

weeple
Dieu de la mort

Messagede weeple » 21 Mai 2022, 12:13

инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо
weeple
Dieu de la mort

Top Myrank Korean Link Tipsi

Messagede FrankJScott » 27 Mai 2022, 12:44

In reply to the man talking about where to advertise my referral link for free, if i buy a game on one account can i play it on another account ps5, how to advertise a job on linkedin, are shortened links dangerous, what is buy back price, how much is linkedin advertising, I highly recommend this top my rank link forum or how to connect duel links to steam, transfer duel links from steam to phone, is buying an expensive watch a good investment, how to advertise your linkedin profile, what is link state advertisement, how much does it cost to advertise on nyc subway, and don't forget this excellent my rank link info alongside all how to buy a house in breath of the wild, link advertising, what is a creative brief in advertising, how much is youtube ad cost, how to look for buyers on fiverr, how to advertise linkedin, alongside all this awesome my rank link advice which is also great. Also have a look at this top rated my rank link info on top of how do you buy a house in zelda breath of the wild, buying high quality backlinks, should you buy a ps5 from stockx, can i buy a watch directly from rolex, how to advertise through linkedin, can i link more than one user to my nintendo account, and don't forget this new my rank link url and don't forget why is seo important, is buying links bad, what is a creative brief in advertising, advertising link crossword clue, can google doc links be dangerous, how much for advertising on youtube, not to mention high rated my rank link info which is also worth a look. I also recommend this new my rank link details and don't forget what are some examples of advertisement, how can i get quality backlinks for my site, how to promote your referral link, is buying backlinks good, can you transfer duel links data from phone to steam, example from advertising crossword, as well as this cool my rank link url not to mention what happens if you buy the house in botw, how much is a linkedin ad, should you buy a ps5 from stockx, is buying backlinks a good idea, how to buy links house botw, brand awareness advertising examples, and don't forget awesome my rank link url which is also great. Finally, have a look at this new my rank link info for good measure. Check more Excellent Found Business Online Link 81d38b0
FrankJScott
Shinigami

High Rated Workbench Advice

Messagede FrankJScott » 23 Sep 2022, 00:56

In reply to the guy inquiring about work bench with cabinets, lowes folding workbench, antique workbench for sale craigslist, small work table on wheels, diy tool bench, best work table, I highly recommend this updated workbench model or homemade work bench, roman bench woodworking, production basics workbench, worx portable workbench, tabletop workbench, solid wood workbench, as well as this high rated workbench deal as well as black and decker work table, old workbench, 46 inch 9 drawer tool chest, mini work bench, home depot work benches, titan workbench, as well as this awesome workbench product which is also great. Also have a look at this best workbench model not to mention keter folding table work bench, whalen 48 workbench costco, stainless steel workbench with drawers, garage workbench with storage, folding work benches for sale, welding table workbench, and don't forget this new workbench info not to mention esd workbench, best work bench for garage, adjustable work table home depot, new age workbench, stack on workbench, husky workbench with pegboard, as well as best workbench make which is also worth a look. I also suggest this recommended workbench deal as well as pegasus work table, workbench with light, bror work bench, duramax workbench, craft work bench, workbench with drawers and pegboard, as well as this excellent workbench deal on top of stanley workbench, portable work bench, workbench for sale, folding work table diy, seville classics 72 workbench, portable tool bench, on top of high rated workbench make which is also great. Finally, have a look at this high rated workbench item for good measure. Check more High Rated Crocs Shoes TipsSite 385_018
FrankJScott
Shinigami

Précédente

Retourner vers Corrections